Tekirdağlı öğrenciler, GençLig 2026 futbol turnuvasında üçüncü oldu
TEKİRDAĞ’ın Çorlu ilçesinde Arif Nihat Asya Anadolu Lisesi öğrencileri, Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA) tarafından Trabzon'da düzenlenen GençLig 2026 Futbol Turnuvası'nda Türkiye üçüncülüğü elde etti.
TÜGVA tarafından düzenlenen Liseler Arası Futbol Turnuvası 'GençLig 2026 Türkiye Finali' Trabzon'da sona erdi. Karadeniz Teknik Üniversitesi Stadı'ndaki oynanan final maçlarında Çorlu temsilcisi Arif Nihat Asya Anadolu Lisesi öğrencileri, gösterdikleri performansla Türkiye üçüncülüğünü kazandı. Takım antrenörü Ahmet Ertuğrul, elde edilen başarının uzun süren çalışmaların sonucu olduğunu belirtti. Ertuğrul, “Üçüncülük maçını Konya’yla yaptık. Gayet keyifli ve zorlu bir mücadele oldu. O mücadele sonunda Konya’yı yenerek Türkiye üçüncüsü olduk. Ben inanıyorum ki takımımız şampiyon olabilirdi. Bence öyleler. Buradan takımın oyuncularına ve bize destek olan herkese teşekkür ediyorum" dedi.
Takımın Kaptanı Bilal Çakır da GençLig organizasyonun kendileri için başarılı ve güzel geçtiğini söyleyerek, "GençLig gerçekten güzel bir organizasyon. Bizim için de güzel geçti. Tabii ki sonunda biraz bizi üzdü, şampiyon olmayı hak ediyorduk. Ben, hocam ve hepimiz şampiyon olduğumuza inanıyoruz. Buraya kadar bize destek veren hocalarımıza ve okulumuza teşekkür ediyoruz" dedi.
